Antingen ger man allt eller inget



Hej!
Det var ett tag sedan jag skrev men jag hade gått igenom lite saker.
Jag har iallfall tagit det lungt, plus att jag tagit några beslut. Jag har bestämt mig att försöka en sista gång med Jesper, jag gör det mycket för bebisens skull.
Som en blivande mamma är det svårt att kunna må bra hela tiden, jag är så iallfall, jag har varit orolig ganska mycket. Tänkt på hur bebisen ska ha det och jag själv, och hur pappans roll kommer att se ut. Det är svårt att vara utan pappan till bebisen därför vill jag försöka, och ge mitt allt. Som vi pratade om innan " Jag får helt enkelt stå ut" :)
Under tiden jag varit utan Jesper och varit ensam typ så har jag insett att jag har varit sån som gett upp.. inte alltid men ofta.
Jag ger upp efter ett tag om det är kämpigt, jag tänker inte tänka så igen.
Jag ska försöka.
Anyhow! Jag var på bröllop för några dagar sedan, alla blev chockade när de såg min stora mage. Alla är så vana att se mig smal och nja icke upptagen typ :)
Jag åkte dit i sista sekund, jag hade ingen aning vad jag skulle ta påmig så jag bara slängde på något.

Ska gå nu Bye !

 Bilder från bröllopet..


Något att skriva?:)

Något att skriva?:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0