Chill out.



Godmorgon!
Jag har haft världens konstigaste drömmar senaste nätterna. Hört att man får mardrömmar när man är gravid?
Senaste 3 nätterna har jag drömt att jag och Jesper hade gjort slut och att vi blev tillsammans igen efter lång tid. Skumt.. varför har man likadana drömmar för? Inte  nog med det, han hade gjort en brud på smällen ändå blev vi tillsammans igen. Skumt :/
Skönt.. jag sitter här med och lyssnar på Buddha bar chillout och dricker kaffe. Ätit några smörgåsar med nutella på också =)
På tisdag den 26 ska jag på ultraljud WIHOOO! det blir på sös, de ska de kolla bebisen och könet. Can´t wait.
Jag vet inte hur jag ska göra ang maten mer? hjälp mig någon! Jag har gått upp 10 kg på 5 mån. Det är fan sinnessjukt! hur kommer jag att se ut när jag e höggravid? Jag har slutat äta när jag inte är jättehungrig. Jag äter inte mitt i natten längre plus att jag inte äter stora portioner mer. Jag borde fan ha tänkt på det tidigare.. nu försöker man gå ner i vikt typ.
Hehe lilla bebisen sparkar och har sig när den lyssnar på musiken. Anyway! Någon som har bra tips så att man inte behöver lägga på sig onödiga Kg under grav?
Jag tror fan att jag ska göra om lite i bloggen nu..
Puss och kram, hoppas i får en bra dag idag!

Något att skriva?:)

Något att skriva?:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0