Its a....


Hej! Jag är så himla glad! Jag var på ultraljud idag med Jesper, jag var ganska nervös innan. Eller nja fjärilar i magen lättare sagt. Först och främst ville jag självklart att bebisen skulle vara frisk men jag ville också veta kön.. och det blev precis det jag hoppades på :P en liten son. :)
Jag längtar verkligen.. jag blev så glad. Han vinkade och gapade och hade sig.. Jesper blev nog lite små besviken han ville så gärna ha en flicka men men! :D
Allt har sin mening. Jag har massvis med bilder som jag ska lägga upp på bebisen senare.. min lilla son =)
Jag som fick en massa med flicksaker (Rosa) "Baby phat" & "Ralph lauren".. får nog klä honom rosa.
Jag visste att det skulle bli en reality check för J, det blir det för många pappor när de ser bebisen via ultraljud. Att allt närmar sig typ.

Jag är glad att bebisen mår bra. Att bli mamma är verkligen någonting speciellt, fastän det kan kännas väldigt ensamt ibland men det är något underbart.
Ska softa lite framför tvn och kolla på Desperate housewifes snart.

Kram

Något att skriva?:)
Postat av: filippa :)

gud vad kul, hoppas allt går bra :D

2009-05-27 @ 01:32:10
URL: http://filippaechardt.blogg.se/

Något att skriva?:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0