Kaffe.



Godmorgon! vet inte vad som har hänt med mig.. jag bloggade hela tiden förut men nu förtiden är det svårare. Jag må ju bra utav att blogga, skriva ner allt som har hänt osv. Sen jag flyttade in med Jesper har jag slutat uppdatera 50 ggr om dan :)
Kanske för att jag har ett liv nu? :) Igår var jag på grillfest hos J kompis.. det var ganska sjysst, brasa,gitarr, alkoholfri öl haha :D. Det var första gången jag någonsin smakade det och konstigt nog så märkte jag ingen skillnad förutom att jag inte blev berusad.  Annars har det iintw hänt så mycket.
Varit hos barnmorskan och hörde hjärtat och den 26 maj ska jag på ultraljud..spännande! Hoppas de kommer att se vilket kön det är. Jag vet inte exakt vad jag vill ha, det spelar ingen större roll för mig. Både är lika spännande och roliga men jesper däremot vill ha en flicka. Han lär väl bli besviken om det blir en pojke :(

Det är ganska skönt att vissa saker är bättre mellan mig och J. Jag var beredd att ge allt och försöka verkligen den här gången och det märks. Jag är inte lika negativ till allt och så vill jag verkligen dela med mig min glädje och lycka (bebisen) med J. För vem annars kommer att glädjas lika mycket som jag ?
Men! Däremot så rekommenderar jag många där ute att VÄNTA innan ni skaffar barn, minst 3 år.
Jag blev gravid efter en vecka typ..
Buhu jag är astrött! jag la mig kl 3 och vaknade kl 9.. det suger ju! jag vill sömsa.. ska nog fan ta göra det snart,sova bort hela dan.
Puss och kram!

Jag och släkting på bröllopet.


Något att skriva?:)

Något att skriva?:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0