Natten till lördag.

God kväll.
Det saknas ett inlägg från igår. Jag skrev ganska mycket skit om Jesper och hur mycket jag var självmordsbelägen etc. Jag ville inte ha kvar det, det är som att jag bara skriver och skriver när jag mår piss sen så ångrar jag mig. Men det är väl lite så när man är gravid att man pendlar med humöret mycket. Speciellt jag! Jag hade ju världens humör innan graviditen så jag kan nog bli ett monster ibland.
Jag var ganska orolig tidigt i grav.. jag tänkte på alla mediciner jag skulle sluta med och hur det skulle påverka mig och mitt förhållande med bebisens pappa.
Det gick väl smort i någon vecka men efter det så kraschade det. Men nu är det bra iallfall! :)
Jag trodde aldrig att jag skulle klara mig utan sömnmedicin men jag gjorde visst det. Tack gud att jag blev trött vid kvällstid. Det har ju med grav att göra..
Mja hursomhelst så har jag precis kommit hem. Jag har varit hos mormor hela dan. Tråkigt att vara hemma 24 H, speciellt när man bor i hagsätra (långt åt skogen) och man inte känner någon här typ.

Ska titta på tv och sömsa snart.
Puss!

Något att skriva?:)

Något att skriva?:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0