Sun day.

Godmorgon ! Vilken solig dag! det var längesen det var sol.. och som ni vet älskar jag regn mer än sol men idag vill jag använda min klänningsom jag köpte från indiska nyligen.
Hoppas ni har haft en 3vlig helg. Det har jag! förutom i fredags.. fyfan vad svårt det är när man inte jobbar eller pluggar. Alla strular med pengarna, kommer att bli jobbigt nu framöver känns det som. :( Jag får typ leva på 500 spenn i mån. Skitkul!
Igår gjorde jag iordning skitgod tacos!! Det blev med vegetarisk färs. Quorn eller hur man nu stavar det. Jag gjorde iordning kyckling tacos också men vi åt inte utav den, den hamnade direkt i soptunnan. =)
Nåja jag har inte så mycketatt skriva mer just nu, måste ut innan solen går ner. 
XOXO!

 Tjocka magen! :)


Något att skriva?:)

Något att skriva?:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0