Törnrosa.


Hej! Eller godmorgon lättare sagt. Jag är nyvaken och jag skulle ha vaknat flera timmar sedan för att jag hade ett viktigt möte.
Men jag fattar inte varför jag känner mig så trött hela tiden! igår kändes som att jag skulle svimma hela dan fastän att jag sov över 7-8 tim. Sen så blöder jag näsblod ganska ofta. Jag har köpt järntabletter men det är inte alltid man tar de. Kanske bättre med blutsaft?
Anyways..
Jag har en arbetsintervju snart om 2 tim typ. Jag tror att det ligger i åkersberga. Sjysst? kommer ju ta flera timmar för mig att ta mig dit.  Jag fattar inte varför jag söker jobb, vem vill anställa en höggravid kvinna?
Men
jag måste ju få in en inkomst. Jag ska väl hoppa in i duschen och fixa mig. Ta ut laxen från frysen så man kan laga god middag.

XOXO!

Lite bilder från igår..

 Tjockiiiiisen!

Något att skriva?:)

Något att skriva?:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0