Familjen. :)



Hallåj!
Jaghar inte haft någon tid alls att blogga! Haft lust då o då att bara skriva om hur lycklig och TRÖTT jag är.. men man har knappt någon tid för sig själv längre.
Ska inte klaga.. kunde haft det värre.
Bebisen mår bra, vi mår bra alla 3. Eller nja jag mår nog sisådär.. jag har haft en extrem klåda på bena,magen,under fötterna. Helt röd o svullen/prickig e jag..
Fått Tavigyl och kortison men det hjälpe inte ett skit, tabletterna gör mig bara ännu mer trött.
Men de vet inte varför jag har fått detta så jag måste till hudläkarn när jag har tid för det.

Utöver det så är det bra.. Bebisen är så söt o go, han sover för det mesta men när han är hungrig så är han inte alls lugn kan jag tala om för er... :) Ivrig som bara den!
Vi har inget namn ännu som är bestämt... men Chris / Christian är det vi har sagt han heter nu.. fast vi har inte bestämt det till 100% ännu. Kanske Leo?..
Måste äta nu, har inte ätit ordentligt på jag´vet hur länge.

Vill också tillägga att jag födde normalt och att det blev INTE kejsarsnitt, ångrade jag det? Ja det gjorde verkligen!
På ett sätt är jag glad att bebben fick en normal förlossning men fyfasiken vad ont det gjorde. Förlossnings berättelse kommer snart.

Kram!


Något att skriva?:)
Postat av: Maria

Stort Grattis! //bloggläsaren Maria

2009-10-11 @ 16:59:29
Postat av: Natalie

Tack så hemskt mycket! Kramis

2009-10-11 @ 21:50:57
URL: http://natali3.blogg.se/

Något att skriva?:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0