Vill-bara-försvinna-tankar.



Snacka om att nästan nå botten. Jag har mått piss sen igår natt.. eller nja jag var på någorlunda bra humör idag fram tills jag skulle ut det var då det bara brast för mig. Vi har nämligen ingen hiss där vi bor och vi bor längst upp, alltså innebär det att jag måste gå upp o ner med barnvagnen varje gång jag ska ut. Idag var första gången jag skulle ut på egen hand med bebisen och det var katastrof!! Barnvagnen vägrade jobba med mig idag, jag sprang ner i 2 omgångar med barnvagnen, sedan försökte få upp den medans bebisen e i sin säng hemma och jag har ytterdörren på glänt för att höra om han gråter. När jag ska fälla upp den vägrar den, eller nja jag visste nog inte riktit hur man skulle göra det, aldelles svettig och stressad håller jag på som en idiot medans jag hör bebisen gråta, då jag springer upp för att lugna ner honom, tar med honom ner lägger han i liggdelen, får ett samtal från jesper , där jag bara skäller på honom. Ja till slut lyckades jag!
Fram tills ´jag kom hem igen. Äsh det slutade iallfall med att barnvagnen står där nere i trappen, bra va? en 7000 kr vagn kan bli stulen om den inte redan är det.
Mitt humör har verkligen blivit kaos! Allt gå ut över Jesper också, känner mig hemsk att det är så men va ska jag göra? jag är fan ensam 24 H och kan inte ens gå utanför dörren pga situationen.
INTE NOG MED DET!!!
Se här.. Min BVC barnmorska ringde idag och sa att hon vill blanda in socialtjänsten för att jag har missat 2 tider. helt jävla galet, jag är så jävla förbannad jag orkar inte längre. Jag har inte haft en enda jävla lugn stund sen jag födde bebisen, alla e på mig, ingen bryr sig!
Enligt henne så är det vad som krävs för att blanda in de? det är förfan vansinnigt.
Snacka om att få en på ännu sämre humör..  Istället för att stötta en, ge en råd, och tillochmed hjälpa en, så vill de förstöra för en?
1000 tankar går runt i mitt huvud 24 H, hur ska jag kunna vara en bra mamma och en bra flickvän nu? Kommer jag bli lämnad? kommer jag nånsin få lite ro? kommer det någonsin bli bra?
Snart kommer jag tuppa av, jag vet det. Lika bra det. När är det min tur att få lite kärlek? Visst får jag mys med min son, med J då? All omställning har gjort så att han inte ens vill krama mig typ.. eller kanske bara jag som inbillar mig.
Aja ska äta nu, första jag äter på hela dan och kl är 18:30.
Förresten tack för alla Grattis! <3 ni e bäst

Något att skriva?:)
Postat av: Omtänksam

Att soc blir inkopplade behöver inte vara en dålig grej. Det kanske är precis vad ni behöver. Dom kan hjälpa till med en stödperson. Jag hade hjälp hemma när jag hade fått min son för jag fick en förlossningsdeppresion och mådde piss. Då hade jag en dam här några timmar varje dag som hade sonen medans jag fick vila, sova, sitta vid datorn eller vad jag nu ville göra. Var inte rädd för att be om och ta emot hjälp. Allt är jobbigt i början och ibland orkar man inte själv. Men det blir bättre med tiden jag lovar. Sköt om er!

2009-10-16 @ 14:27:46
Postat av: Natalie

Hej omtänksam! Jag har dålig erfarenhet av soc kanske därför jag tänker som jag gör.

Jag vågar väl inte ha de här för att de kanske får för sig att ta min son ifrån mig, man vet aldrig med de. Men skönt att du hade en bra upplevelse med soc :)

Å andra sidan ska jag nog tänka på saken, det kanske är en bra idé. Så som jag mår nu så låter d perfekt.

För just nu mår jag skit, bokstavligen.

Tack.. kram!



2009-10-16 @ 21:22:55
URL: http://natali3.blogg.se/

Något att skriva?:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0