2 citadon senare..




Hallå bloggen!
Hoppas allt är bra med er.. med mig är det bättre, tror jag?
Jo jag var hos Spec MVC på KS igår och jag trodde jag skulle få en tid till kejsarsnitt men icke! Ne de ville prata om mitt lågablodvärde och att jag skulle få intravanös järn. Risken att jag kan förblöda är stor med tanke på blodvärdet.. så jag får nog tid nästa vecka.
Utöver det så fick jag citadon hem.. jag hade nämligen inte sovit i förrigår natt, inte ens 5 min. SÅ jag bad de ta ut bebisen pga ryggen. Men citadon fick duga för dan :)
Inatt sov jag.. åh gud vad skönt det var. Jag var världens psykvrak innan.

Känns mer som att bloggen börjar bli som en "sjukhus-blogg", allt jag skriver om numera är sömnen,värken,och sjukhusbesök...haha, kul att det blir annorlunda sen när bebben kmr :)
Vi satte äntligen upp sängen idag, den står i vardagsrummet för tillfället. Den är såå söt.. jag måste verkligen lägga upp bilder, tråkigt när det bara är en massa med text, imorgon..i promise!
Idag så åkte jag snabbt till alvik bara, fy vad näsblod det  kommit idag, sen kl 7 på morgonen. Det är nog Järnet och brist på sömn. Ne jag ser verkligen fram emot bättre tider, ser fram emot att slippa alla de här extra KG.
Ska nog kolla lite film (sunshine cleaning) och sova. Godnatt alla <3


Video på MIG i musikvideon Barcelona ( BWO ). Kom o tänka på den nyss.. haha ;)


Något att skriva?:)

Något att skriva?:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0