Change of plans.




Halloj! Kom nyligen hem från KS där jag pratade mer om kejsarnsnittet som sker snart, eller om ca 2 veckor.
Jag pratade med läkarn ang smärtan som jag känt nu i flera dagar (bäcken) jag kan knappt röra mig längre, iallfall hon vet hur desperat jag är om att föda tidigare, så hon pratade om ev. igångsättning på måndag! Iallfall undersökningen är på måndag så får de se hur pass livmodertappen är redo osv osv.. om tappen är redo så kommer man göra flera olika försök, bla hinnsvepning och ge droppstimulerande (eller vad det nu kallas) osv.

Kul va? Ni märker nu hur pass desperat jag är. Jag har dessutom tur att få en sån förstående läkare, inte undra på.. jag fick ett sammanbrott första gången jag träffade henne (grät o näsblod). Men jag kan inte låta bli att känna lite skuldkänslor..?
Är jag dum som anstränger mig? Ska jag vänta tills v.40 eller mer fastän det är så jobbigt som det är?
Inte nog med det så har jag inga citadon kvar, de skulle ha räckt en vecka till men J har käkat upp de alla. Snällt va?
Efter att ha läst Stina-lee´s blogg idag så blir man ännu mer sugen ju haha :) Så alltså har jag en stressig helg framför mig. Det är saker som ska köpas men småsaker som babynappar och sådant. Men Jag måste tvätta bebbens sängkläder,filtar och lite mer kläder.. strykas, tvättas och Super-dammas, jaa u name it!
Risken att bebisen kommer om 2 veckor är  minst lika stor men bara för att va på den säkra sidan. Ne.. nu är det bara att ta dagen som den kommer helt enkelt. from. nu så tänker jag inte anstränga mig så mycket att få ut honom utan fokusera mig mer på att göra saker som jag kommer vilja göra som jag inte kan göra när han kommer ut. Som att gå på bio, ha mys och sådana saker. Visst kan man ha det sen också men det lär nog ta ett tag med tanke på amningen sov. Öhhh ska sluta spekulera om det.. tillochmed jag börjar bli trött på mig nu.

Dagens bilder på magen och mig.

 Crescent diva 2009 Lapptäcket som jag älskar!



Något att skriva?:)

Något att skriva?:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0