Familj och vänner ♥



Åh gud tänk om man själv vann ett halvårs förbrukning av babyblöjor! de visar det på ellen-show, hon ger bort alla möjliga babyprodukter och inte nog med det 6 mån blöjförbrukning. Tänk om man satt i den publiken, tänk hur mycket pengar man skulle spara som man kunde spendera på något mycket roligare.
Jag är iallfall uppe nu, jag kan ligga i sängen lite mer än innan, skitskönt! jag tror att det har med att jag fick blod häromdan också, för jag känner att jag kan bli trött, det kände jag inte innan. Ni vet, ni läser ju :)
En annan bra sak är att jag lyckats få lite pengar idag som räcker till löning nästa vecka, tur det! ska köpa lite saker som behövs innan bebben kommer.. bla babynapp,mer babykläder, filtar,spjälsängskläder. Jag har en massa med babykläder, massa med märkeskläder.. utan att överdriva så har jag redan kläder för minst 10 000. Men inte så mycket spädbarnskläder.

Jag var lite ledsen igår natt när vi skulle gå lägga oss.. jag kände mig väldigt ensam igår. Inte undra på? vad jag än gör så är jag nästan alltid ensam. Iallfall när J är på jobbet.
Jag kan inte röra mig så mycket som ni redan vet så det slutar med att jag hamnar på en bänk i centrum när jag vill åka o hälsa på någon.
Sen har det varit så att alla mina familjemedlemmar har varit sjuka ett bra tag och jag har inte kunnat träffa de på flera veckor. Det känns :(
Men allt är snart över, snart kommer jag ha en liten bebis som jag kan busa med. Längtar så mycket... otroligt mycket.
Plus att Jesper ska skjutsa mig till min vän imorgon.. behöver komma ut.
Så har jag också bestämt mig att från och med nästa mån ska jag lägga undan pengar så jag kan resa bort till sommaren, förhoppningsvis med J :)
Nåja ska ut nu, får se hur det går!


Något att skriva?:)

Något att skriva?:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0