Sometimes i tell myself i´m better off without you.



Hej! tänkte passa på blogga lite innan jag tittar på film och sömsar.. förresten visste ni att ordet sömsa egentligen betyder "Sensuell" på gammalsvenska? inget intressant men ändå :)
Känns skitskönt att ha alla grejjer klara nu, alltså att ha köpt allt som man ska köpa till bebisen, det enda som saknar nu är skötbord. Men det kan vi ta efter bebben e född, har ändå ingen plats med skötbord där vi bor nu. Vi ska snart flytta tack o lov! då kan jag dekorera bebisens rum också..
Jag var på ikea idag för att köpa resterande saker, det blev massa med sängkläder,spjälskydd,filtar,förvaring, & mycket mer.
De dyraste såklart, ville inte ha saker som luddar av sig eller känns billigt. Ni vet vad jag menar..

Varför ska tillit vara svårt i ett förhållande? är det för att vi lever i sån värld som vi gör eller är d för att vi utgår från oss själva?
Om jag är lycklig med en människa och älskar han mer än något annat varför ska då jag leta efter någon annan ? Sålänge jag mår bra och min partner behandlar mig bra kommer jag aldrig söka efter något annat, inte ens tänka åt det hållet.
Jag vill känna att det är vice versa, synd om det inte vore så. Men när det kommer till tillit så har min pappa alltid sagt " Lita aldrig på någon" och det har jag aldrig gjort heller, kommer forsätta göra det. Jag tycker inte man ska lita på någon till 100%. Tro mig, du kommer bli besviken om du gör det.
Ska nog kolla på film innan jag blir deppad..
 Another day..

Något att skriva?:)

Något att skriva?:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0