-Baby-



Ne ush vad dåligt man mår..
det var över 48 timmar sedan jag sov. Jag skulle inte säga att jag "sov" inatt, det var bara en timme.. men igår natt så sov jag inte en enda sekund!!! Jag orkar inte mer.. jag gör inte.
Var på KS idag och fick blod, samtidigt som jag pratade med läkaren, svar ang kejsarsnitt? nej!
Hon ska ringa imorgon.. orkar inte bry mig längre. Hon kommer väl skjuta upp allt. Jag grät inte och fick inte näsblod som jag fick förra gången jag pratade med henne så hon sa att jag var mer "samlad" denna gång.
Inte undra på jag har fan ingen energi att diskutera ens.

Jävla rygg, inte nog med det blir bebisen starkare och sparkar mig hårdare. Han tror att madrassen är pappas hand som trycker mot magen så han busar hela natten och lämnar ingen sömn till mamma.
Men det gör inget, han ska nog få igen sen :) Ska kittla honom hela nätterna.. haha
Jag är helt död, ska lägga mig i sängen om det går annars blir det soffan. Har starka sammandragningar nu också :/ hoppas det inte avtar..
Ska nog kolla på filmen som vi hyrde på söder igår.. köpte en MASSA med godis också! det börjar bli min nya trend på nätterna, kolla  på film så jag inte hyperventilerar. Jag har letat överallt efter sladden till kameran men ja hittar inte den, så inga bilder nu inte. Ska leta mer...


Något att skriva?:)

Något att skriva?:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0