Flummiga mammsen..?

Hej!
Ja då har man i stort sett ordnat allt nu. Det enda som saknas är lill-älsklingen..
Igår var jag på spec MVC och de kollade hur livmodertappen såg ut, den var mjuk.. och 1 cm öppen. Ni vet vad det betyder va? :)
Efter det åkte vi till ikea och käkade köttbullar för att vi båda blev sugna inne på KS när alla åt sina köttbullar med lingonsylt medans jag fick Blod-dropp (för sista gången) Hoppas jag.
Därefter var det Babyland, då köptes det badbalja,krämer/olja, Sangenic blöjhink , och antikolik flaska m.m

Efter att ha varit på spec mvc så fick jag sömnmedel så jag ska ha kraft inför förlossningen, fick då Nitrazepam.
Nån mer som fått det under graviditet?
Gud vad jag ångrar mig att ha tagit den! Visst blev jag trött men inte fan kunde jag somna förrän kl 5 inatt för att Jesper snarkar som en j#¤!)"=?!)!!!!
Inte nog med det, jag är van att bebben sparkar mig som bara den när jag ska försöka sova på natten, men inatt var han så lugn så stackarn. Dum mamma jag är :(
Inte lika dum som min mamma dock, sa till henne när jag ska föda och hon visste inte om hon skulle komma för hon hade tid med läkarn. (som hon alltid hoppar över) alltså inget viktigt. Ush ush..
Ni anar inte hur mycket jag drömmer om/fantiserar om att pussa och bita hans lilla rumpa.. Jesper också :)
Hoppas jag har tid för att visa er senare vad som gjorts och så.. om inte. Some other time!
Hoppas ni mår bra bloggen.. <3
Mån 5.Mån 6  
 Mån 7 Mån 8 Mån 9 Mån 10

Något att skriva?:)

Något att skriva?:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0