Gravid kvinna röker.




Massa liv i magen just nu, plus att bebisen hickar för fullt och han stoppar inte heller. Kan nog bero på ciggen jag rökte nyss på balkongen, jaaa ni såg rätt.. ciggen!
Jag har inte rökt under min graviditet, bara under en viss period där en hemsk människa erbjöd mig cigg när jag mådde dåligt och jag rökte. Men det var inte mer än en mån.
Köpte ett cigg paket för en vecka sedan, jag mådde ju skit med tanke på sömnen och allt så jag trodde att cigg skulle vara något men det var det inte, jag tog ett bloss och kastade ut den. Efter det har Jesper rökt upp nästan allt, och han röker inte i vanliga fall, bara snusar.

Måste nog säga att detta är dagens höjdpunkt, jag har nämligen sängen helt för mig själv inatt!
Jajamän, ingen snarkning inatt inte. Jag kastade ut J igår natt till soffan då han snarkade och till slut fick jag nog och börja asböla i sängen kl 4 på morgonen och han var så snäll att han kunde sova där idag med.
Han visste att han skulle snarka inatt som fan också, han ju trots allt jobbat hårt. Men har nån tips? vad ska jag göra åt saken, eller lättare sagt han? Kan inte be han sova på soffan för resten av våra liv direkt. ;)

Hoppas det blir fint väder imorgon så jag kan hitta på något kul med sötnosen, det var så längesen vi gjorde något känns det som. Jag har bara varit sjuk och "nere" på sistone. Jag lär väl komma på något, kanske promenad i nån mysig trädgård eller något.  Vart hemma hela dan idag och städat (STOR städat) dammat och hela köret. Måste vara hygieniskt när bebben kommer såklart. Det är d ju i vanliga fall också men gjorde lite extra mycket idag, plus att vi tvättade hans kläder också. :D
Ska kolla på film nu ( He´s just not that in too you ).
Gårdagens film var ju skiiiiiiiiit! Gotnacht
 Icke gravid där inte..

Något att skriva?:)

Något att skriva?:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0