Hjälp hjälp hjälp mig!



Jag känner bara för att gråta och gråta tills.. ja..jag slutar att gråta.
Fan vad jobbigt allt är, jag har inte alls långt kvar tills bebisen kommer ändå känns allt som en jävla evighet.
Som vanligt så fick jag gråta mig själv till sömns inatt pga smärtan. Somnade vid 5, vaknade kl 7 för att J vaknade och sedan sov till kl 9 för att åka iväg till karolinska.
Som att saker och ting blev bättre där, det enda de kunde prata om var sjukgymnaster, och mera tabletter!
Fan vad arg jag är, meningen är att man inte ska knapra tabletter som citadon och sömnmedel men ändå så skriver de ut sån skit. Istället för att ge mig en tidig tid till Kejsarsnitt, jävla läkare.
Enligt henne ska jag få svar på måndag men jag orkar inte hoppas på något längre, jag är så less på sjukhus och alla pissläkare.
Jag fick iallfall blod.. de ville att jag skulle ta ut det till nästa gång men det kostar 1000 kr och jag har fan inte råd med det.
Jag äger 50 spenn just nu. Får se hur de löser det..

Ne bloggen, jag är trött på att klaga,gråta,och bara helt enkelt Stå ut med allt detta!
Jag orkar fan inte.. därför tänker jag satsa på färdknappen nästa vecka hah :) får se om jag gör det men fan vad jag överväger det just nu.

Något att skriva?:)

Något att skriva?:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0