Kejsarsnitt

Ja då fick man äntligen en tid!
2 veckor dit.. känns som en evighet men ändå inte. Jag drömde imorse att jag skulle få en tid på en fredag om ca 2 veckor, så vart det också. Skumt va?
Men jag är glad! Ja åh jaaaa... snart slipper jag ryggbesvären och oron för att bebisen påverkas utav smärtstillanden osv.
De ville inte göra det tidigare, ja på grund utav barnets hälsa.. desto längre prinsen är i magen desto bättre.
Så jag släpper "sätta-igång-mig-försöken" tills v. Jag var inne på KS idag, kom hem för ca en timme sedan. Haft skitont i nedre delen av magen sååå ont! Jag sprang till t-banan imorse, dummaste jag gjort och nu får man äta upp det.
Inte så mycket de kunde göra men jag ville bara kolla att allt var som det skulle vara.
Men forsätt  gärna ge mer tips! Jag kanske försöker om några dar ändå.

Utöver det så har jag nog inte gjort så mycket än besökt psykiatrin för sista gången tills bebben kommer, känner av att jag inte klarar av att åka så långt f.r.o.m nu.
Kom hem, lagade fiskpinnar kokt potatis och spenat. Jeppe åt några kräftor som vi köpte på Willys, visst dem var billiga men jag varnade honom för de ( paketerade i  Kina osv) och jag hade rätt!
Han spydde upp allt nyligen haha stackarn..
Kl är iallfall 2 snart och jag får väl be att värken går över. Förresten såg ni idol idag? stanna era favoriter kvar? det gjorde mina iallfall.. snyggingen med stora glasögonen (kan ej hans namn) och några andra.
Hoppas ni haft en trevlig dag. Ska vänta tills bebisen lugnar sig och slutar att slå,sparka mamma så jag kan sova..




Något att skriva?:)

Något att skriva?:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0