Måndag.



Jaa äntligen har jag fått tid till KS ang Kejsarsnitt! vad skönt..

Anyway, det är måndag idag, en ny vecka, ännu närmare det stora målet :D. Jesper var precis hemma och käkade lunch för första gången någonsin. Han hade nämligen parkerat bilen där de ska bygga och hålla på så de ringde upp honom o bad han flytta bilen så han åkte hit från jobbet och jag passade på att laga nått innan han åkte iväg till jobbet igen :)
Det blev Pasta med tomatsås och falukorv. Det är ganska gott, gjort det tidigare med köttbullar med det är minst lika gott med falukorv.

Det var så skönt att veta att man inte hade möten idag, förra veckan hade jag möten varenda dag, 2 ggr om dan. Citadonen hjälper mig någorlunda, jag sover iallfall. För er som inte vet hur det känns att sova om man inte sovit på flera dagar i streck, så vill jag bara säga att det är världens bästa känsla just nu. Jag mår så mycket bättre psykiskt och allt är inte mörkt runt omkring mig.
Jag får väl ta o städa snart, jag är fortfarande i pyjjamas, jag sov ju när J kom hem, så jag lagade mat innan jag drack kaffe ;)
Puss och kram!

Något att skriva?:)

Något att skriva?:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0