I travel as i wait



Börjar bli en dåååålig vana detta! att blogga när man inte kan sova.. fan vad jag längtar att inte klaga mer om sömnen iofs det kommer ta ett tag men iallfall ryggen!
Nåja igår natt var samma skit som förut. Var helt slut när jag var hos BM idag, när hon pratade så hörde jag bara en massa med mummel, och såg henne typ dubbelt. Inte nog med att hon är tjock som f*n, hon blev världens största kvinna typ.

Nog med skitsnacket. Hatar att känna att mediciner efter graviditen är det enda som kommer hjälpa mig, tyvärr så kommer jag nog börja med sömnpiller igen och kanske lugnande, men jag kommer nog försöka att bara ta sömntabletter vid behov.
Men nu längtar jag efter det, drömde tillochmed att jag rånade apoteket idag..Haha sjysst? :)
Inte gjort så mycket, kom hem efter BM och vilade, lagade kyckling ris och curry med en god sallad. Inge mys med J för jag var nog kanske lite smågrinig idag men det är hans fel, men nu pussade jag på honom, när han somnade. han såg så gullig ut.. hoppas bebisen blir ´lika söt som Jesper :)
Vi har inte lagt upp sängen heller, han ska fan alltid skjuta upp saker! Ska få d gjort imorgon!

Undrar hur morgondagen kommer se ut.. ska till BM kl 10, lämna urinprov sen i alvik på eftermiddagen. Jag lär nog vara trött iaf.
Ska bränna skivor till sötnosen nu. Godnatt bloggen, hoppas ni mår bra! <3

Något att skriva?:)
Postat av: Tessan

Hej igen! Tack för ditt svar. Jag hade också GBS under min graviditet och konstanta UVI så jag åt antibiotika HELA graviditeten. Jag har 15 missfall i bagaget så min graviditet var vidrig. Konstant oro och ångest. Jag sattes igång och ville absolut inte bli snittad. Efter 19 timmar så gav jag upp, jag var slutkörd, jag orkade inte en enda värk till. Då fick jag prata med läkaren och sa som det var och då bestämdes det att jag skulle snittas istället. Så du behöver inte bestämma nu. Du kan hålla det öppet om du pratar med BM och läkaren. Vem vet, du kanske får en skitlätt förlossning :D

Sen när man väl är där så FÅR man energi, av någon underlig anledning så orkar man så mycket mer än man tror och man förvandlas till superkvinnan.

Jag vet precis hur du känner och vad du går igenom och all oro. Jag hoppas allt går bra för dig och att du ändå kan föda normalt. Jag hoppas att jag kommer få en naturlig förlossning nästa gång. Kram

2009-09-09 @ 09:16:19
URL: http://imammasmage.blogg.se/
Postat av: Natalie

Ojoj 15 mf?! vad glad jag är att du fick din lilla sötnos till slut. Men är det kejsarsnitt eller akutsnitt då?

Jag ska verkligen fundera på det, så som jag mår nu så vill jag helst bli opererad men om jag får styrka och sömn så ska jag nog föda bebben normalt som sagt.

2009-09-10 @ 00:52:08
URL: http://natali3.blogg.se/

Något att skriva?:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0