John blund



Go kväll bloggen!
Tänkte passa på blogga nu när jag ändå inte kan sova..
På tal om sömn så har jag varit helt psykiskt knäckt sen i torsdags, jag har varit så jävla trött, allt jag gjort är gråtit och gråtit!
Det började i torsdags med att jag bara sov 2 timmar sen i fredags sov jag 1 1/2 timme sen i lördags sov jag inte ett skit kan ni då fatta hur jag mådde i söndags? SKIT!
Som tur var så sov jag igår natt.. vakna varje timme men fan vad skönt det var att sova även om det bara var någon timme.
Nu är jag mig själv igen! Jag var verkligen ett vrak i helgen, stackars J som fick stå ut med mig. Men å andra sidan gjorde han inte situationen enklare med sin snarkning ;)

Fredag natt så gjorde jag något som jag ångrar nu i efterhand, jag fick nämligen en insomningstablett/lugnande utav psykiatrin förra veckan för att jag hade sovit dåligt. Jag har varit emot tabletter som kan vara skadliga för barnet hela graviditeten, men då tänkte jag "Äsh vafan"..
Iallfall jag tog den då jag inte sovit alls, men inte fan hjälpte den, den gjorde mig lugn bara i nån timme. Tur det annars hade jag väl dunkat huvudet i  väggen 1000 ggr så jag hade tuppat av.
Hursomhelst så vill jag påpeka att det INTE är farligt för bebisen, läkarna ger det till många gravida speciellt under/innan förlossning.
Det är så frustrerande att inte sova, att veta att man lär nog inte sova alls när bebben kommer heller. Så det är  nu jag borde kunna njuta av min "frihet" men icke!

Skitsamma.. jag är nog inte den enda med det problemet. Jag har nog inte gjort så mycket heller.. Jag shoppade en massa förra veckan, ska visa bilder imorgon. Nu ska ja bara ta det lungt, och vänta på besked om Kejsarsnitt. Tänkte även sätta ihop spjälsängen imorgon. Det närmar sig mina läsare!!! :D
Ska försöka sömsa så småningom, kliar i hela kroppen, vet inte varför? det slutar inte klia heller..
Godnatt! Jag o J i sommras.

Något att skriva?:)

Något att skriva?:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0