Klockan är mycket!



Klockan är hur mycket som helst och kan ej sova.. det är nu man verkligen inte kan hitta en bra position oavsett hur man än ligger. Magen är i vägen! Skitjobbigt är det, inte nog med det så snarkar J som vanligt och njuren på högra sidan värker som fan.
Det ska bli så skönt sen efter att bebben kommit ut. Orkar inte vara tjock längre :(

Var i stan idag och köpte höstjacka på Zara, tog en medium så jag kan ha på mig den efter förlossning, nu kan jag inte ens knäppa första knappen men snygg är den!
Det jag saknar mest är högklackade skor :( hade nån av er högklackade under graviditeten?
Jag är bara rädd att jag kommer att se ut som en lång tjock kossa i högklackade, jag är redan ganska lång.. kanske därför.
Känner mig så ensam.. fan alla mina familjemedlemmar bor minst 50 min härifrån och mina "vänner" nja, de vill man inte ens umgås med. Jag vill helst umgås med nån som är gravid eller redan fått barn. Man känner mer samhörighet med de, tycker inte ni d?
Jag är glad att jag har Jesper jag kan bråka med ibland.. trots allt min nya familj är Jesper och bebisen.
Aldrig haft en riktig familj förut ändå, den har varit splittrad, egoistiskt osv.
Mamma trodde barn var leksaker och farsan.. ja var nog likadan. Båda var under 20 när de fick mig o brorsan men d eingen bortföklaring, de e fan värre nu. Ush att människor kan vara så ego som de! Jag är bara glad att jag har min egna lilla familj som jag älskar mest av allt.
Slipper beblanda mig med de där skitmänniskorna. Men jag älskar mina bröder mer än mig själv ;)
Ne fan, man kan skriva flera tusen sidor om sin misslyckade barndom men det är inget som lockar en. Det förlutna är det d förflutna det är bara gå vidare.

Jo pratet med läkarn igår ang kejsarsnitt.. han skulle skicka brev till KS och jag får prata med någon där, han var själv en blond kille från sös som ansåg att flörta med en gravid kvinna (mig) var mer intressant än berätta för o nackdelar. ÖHHHHH jävla SÖS!!! Hoppas jag somnar nångång.. *snyft*

Något att skriva?:)
Postat av: Alexandra

tack så mycket :)

Snart har du också en sötnos :D

2009-09-05 @ 11:11:23
URL: http://onttonen.blogg.se/
Postat av: Natalie

Japp.. vill verkligen han ska komma ut nu :)

2009-09-05 @ 14:18:21
URL: http://natali3.blogg.se/

Något att skriva?:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0